1.28.2012

Ice Cold




Canon EOS 550D + Canon EF 100mm Ultrasonic lens.

Endnu flere is og kulde billeder fra min side af. Ja undskyld, men jeg er simpelthen bare helt oppe at køre over vejret lige i øjeblikket. Jeg synes, at det er så smukt! 
I dag skal jeg på fotojob. Jeg skal tage billeder til et bryllup, og ja.. Jeg er rimelig nervøs! Det er første gang, jeg skal være bryllups fotograf, så jeg er rimelig meget på bar bund. Men jeg siger til mig selv, at det hele nok skal gå, også går det sgu nok også! :-)
Efter brylluppet skal jeg videre til en koncert sammen med en veninde, og jeg glæder mig faktisk, selvom jeg ikke kan fordrage det musik vi skal høre.
Håber også jeres dag bliver god! :-)


Julie.

19 kommentarer:

  1. Hvilke indstillinger har du brugt til at tage disse billeder?

    SvarSlet
  2. Smukke vinterbilleder! Glæder mig til at høre noget om bryllup shootet :)

    SvarSlet
  3. Virkelig imponerende billeder! Hvor meget har dit kamera kostet?

    - lifeas-agirl.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!
      Jeg er ikke sikker på den præcise pris på mit kamera, da det var en gave, men det koster omkring 4000,- idag. Mener det var lidt dyrere da jeg fik det for snart et år siden :-)

      Slet
  4. Hej søde Julie, jeg elsker din blog, dine billeder, dit design!
    Derfor genkendte jeg med det samme billederne, da jeg så dem på en anden blog. Der er en pige der kopieret mit blognavn, og idéen med bloggen. Det er den selvsamme person der har kopieret dine billeder. Hun har kopieret fra mange. Jeg har skrevet om det på min blog: http://thafirstimpression.blogspot.com/2012/01/efterligning-af-min-blog.html

    Hvis du vil se det indlæg hun har kopieret fra dig:
    http://annikapaulsson.blogspot.com/2012/01/winter-is-full-of-darkness.html

    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde Signe.
      For det første, så kan jeg kun sige i lige måde! Din blog er uden tvivl en af mine yndlings! :-)
      Til det med mine billeder:
      Hvor er det bare lavt gjort af hende! Er så sur lige nu! :-(
      Tak for dit tip! Uden det, havde jeg aldrig fundet hende! Tak, tak, tak! :-)

      Slet
  5. Du er virkelig god til at tage billeder!Elsker din blog.
    - Måske vil du følges? www.benediktehald.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare gode billeder! Håber det gik godt med det bryllup - det er jeg sikker på!
    Følger du din blog. Håber vi kan følges.
    Knus Camilla /christofferogcamilla.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Fantastisk flot blog du har lavet. Billederne, headeren, alt er rigtig flot. Mange gange held og lykke med brylluppet :]

    Jeg har en blog fyldt med billeder, som i meget gerne må tage et kig på:
    wordswithoutapen.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Hej Julie!
    Vildt flotte billeder!! Du er noget af et talent! :-)
    Jeg er selv vild med at fotografere - jeg vil bare lige høre hvilket kamera du bruger, og evt. objektiver?

    Ps. Held og lykke med brylluppet!

    Knus fra Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mia!
      Mange tak! Er uendeligt glad for, at du kan lide dem, og tak for de flotte ord! :-)
      Du kan se mere om mit udstyr her:
      http://juliehansens.blogspot.com/2011/12/min-fotofamilie-kamera.html
      og her:
      http://juliehansens.blogspot.com/2012/01/min-fotofamilie-objektiver.html

      Kram! :-)

      Slet
  9. Utrolig flotte billeder! Virkelig!
    Og din blog er meget fin!
    /Camilla, downwithbirdie.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Wow, er de billeder taget af jer selv? Jeg er målløs! Hold da op, når man ser vinteren og ikke mindst kulden afspejle sig i disse smukke billeder, så bliver jeg pludselig mere glad for denne årstid!

    endnu engang - WOW!!
    HUGS from mateen // etniskung.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mateen!
      Ja, billedet er taget af mig :-)
      Tak for din flotte kommentar! Det varmer! :-)

      xxxx,
      Julie.

      Slet
  11. Jeg må virkelig også sige at jeg er målløs! Så fantastiske billeder! Følger dig nu ;-)

    // Anne - byanneh.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Tak for alle jeres skønne kommentarer! Det varmer virkelig!
    TAK TAK TAK! :-)

    xxxx,
    Julie.

    SvarSlet
  13. Hvor er det smukt og fantastisk!
    Hvilket objektiv har du brugt?

    - Anita.

    SvarSlet