1.31.2012

Wuhu!


Wauw! Jeg har det så skønt! Det har været den bedste dag længe!
Jeg vågnede i morges med en besked fra min ven om, at jeg skulle tjekke min mail, da Rotary havde sendt landplaceringer ud til alle deres kommende udvekslingstudenter. Jeg styrtede ud af sengen for at tænde min Mac - TAK til Steve Jobs og hans team for hurtig opstart på apple produkter!
Jeg åbnede med det samme min mail og så den gyldne email. Mit hjerte har aldrig banket så hurtigt, som det gjorde, da jeg så den!
Der stod det så. Sort på hvidt! "Din ansøgning er nu blevet sendt til Australia, og du vil blive placeret i en af områdets Rotary klubber."
Jeg skal derfor med stor sikkerhed et år til Australien efter 9. klasse og studere! Jeg er så lykkelig!
WUHU!! :-)

Er der nogle af jer der skal/har været udvekslingstudenter?


Julie.

19 kommentarer:

  1. WOOOW, viiildt tillykke!:-)
    nej desværre ikke men vil vildt gerne engang i fremtiden, bare til spanien:-)
    STORT TILLYKKE IGEN!

    SvarSlet
  2. Tillykke! Hvor fedt. Glæder mig til at se billeder dernede fra. Har planlagt at jeg skal derned til november, så hvis du får nogle gode tips er du velkommen til at dele :)

    SvarSlet
  3. Kender en, som også lige har opdateret sin facebook omkring dette - Hun skal til mexico!
    Tillykke! (:

    SvarSlet
  4. Wauw - tillykke :) Det lyder fedt!

    SvarSlet
  5. Tillykke! :D Har ikke selv været udvekslingstudent men vi har haft et par udvekslingstudenter boende! :D

    SvarSlet
  6. Waaaauw tillykke Julie, gud hvor jeg dog misunder dig! Jeg gad så godt at det var mig, men for mig bliver det et år på efterskole, her efter 9.klasse. Jeg håber at det bliver et strålende år i Australia ! Fortsæt nu med at blogge! ;-)
    Love Signe - http://topigerenblog.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Signe! :-)
      Ja, jeg regner også stærkt med at forsætte med at blogge, også kan bloggen være et sted hvor min omgangskreds (og mine læsere, selvfølgelig,) kan følge med i min rejse.

      Slet
  7. tillykke!!! Det bliver den bedste tid i dit liv (næsten). Jeg var selv et år på New Zealand efter 9 klasse og det er en oplevelse jeg aldrig glemmer. Det var så spændende og sådan en fed tid, som desværre går alt for hurtigt, så nyd det!

    SvarSlet
  8. Ej hvor fedt! Tillykke med det :D:D:D - Jeg skal også selv snart være udveksling, jeg glæder mig også vildt meget. Det bliver helt sikkert det fedeste!!

    /Celine
    www.celinekj.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Mange tak til jer alle sammen! Hvor er i bare søde <3
    Kan ikke vente med at komme afsted :-)
    Håber stadig I vil følge bloggen her, selvom jeg sidder på den anden side af jorden og opdaterer ;-)

    SvarSlet
  10. I wanna go there so badly <3

    SvarSlet
  11. Ej hvor er det bare fedt! Ville rigtig gerne ha' været til USA næste år, men det bliver desværre ikke til noget... Men regner med at tage derover og læsse på universitetet :-)
    Vil se frem til at se med til den tid!

    SvarSlet
  12. Stort tillykke, hold da op du må glæde dig, håber du får en rigtig god tur og at du får en masse minder med hjem!

    Beiersblog.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Hvor er det dog fantastisk. Jeg har selv været der for nogle år siden, efter jeg havde vundet en konkurrence. Glæder mig til at se fantastiske billeder derfra, og så håber jeg du får et fantastisk år dernede!

    SvarSlet
  14. Det lyder helt vildt fedt, jeg sidder lige nu i Ohio, jeg er paa mit udvekslingsophold, og jeg vil aldrig nogensinde fortryde mit valg om at tage afsted!!! Det er amazing! Australia sounds incredible! Good luck to you! :)

    SvarSlet
  15. Fedt Julie! Tilykke! Måske mødes vi til Rotary afrejse briefing, for jeg har også lige fået at vide at jeg skal afsted, dog til USA :)

    *Elsker din blog btw!!

    Knus Ninna
    //wellmadefashion.blogspot.com

    SvarSlet
  16. Hvor fedt!
    Jeg har selv været udviklingsstudent med Rotary og var et år i Argentina! Her 6 år efter har stadig kontakt med min værtsfamilie hele tiden og har besøgt dem flere gange siden.
    Glæd dig, det bliver den bedste oplevelse ever! Det burde være obligatorisk for alle :)

    SvarSlet
  17. Super fedt.
    Er rigtig glad på dine vegne. :D
    - Eh ... kom lige til at tænke på ... Hvordan kan du lave linket til youtube, som bare en lille streg? (ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det) (:

    Knus Ice.
    http://thelifebyice.blogspot.com/

    SvarSlet