3.26.2012

VUMF 2012








I lørdags var en stor dag. Jeg var med mine veninder fra bandet Infinity til VUMF (Vordingborg Ungdoms Musik Festival).
Det var en top fed oplevelse. Vi så ungdoms-bands fra klokken 15 til 00, og Infinity optrådte selvfølgelig også. Deres optræden gik super godt - lige indtil klaveret ikke ville spille længere og guitaren lød underligt, med det tog pigerne stille og roligt, så Oline sang blot videre, mens Laura prøvede at fikse problemet med instrumenterne.
Da alle bandene havde spillet, var der præmie overrækkelse. Da de første 4 præmier var blevet uddelt, havde både pigerne og jeg mistet håbet for, at der var nogen præmie til dem.
 Men så kom den. Efter min mening, den bedste præmie - en promo-weekend med alt betalt, hvilket vil sige, at bandet, der vinder, får lov til at indspille deres helt egen EP i et professionelt studie over en weekend, og efter det, får lov til at holde et møde med en, der kan fortælle om musikbranchen og give fifs til, hvordan man kan blive stor. Og hvem vandt? Det gjorde Infinity! JUHU!
Er så glad og stolt af dem begge to! Det er bare så sejt!

Hvis du har lyst til at se nogle af deres optrædener, så tjek videoerne nedenunder.


Julie.

7 kommentarer:

  1. Wow, hvor sejt! Og hvor lyder det bare godt! Hold da op, det er godt gået :-)

    Clara / blaaaura.dk

    SvarSlet
  2. Woaw, fed præmie! Men altså de lyder rigtig godt, så det er fortjent!(-:


    /fadedwhitetoblack.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Viiildt fede numre! Stor applaus herfra!

    Jeg køber jeres EP når den udkommer :-)

    Johanne Louise.
    http://louisesskriblerier.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Super fed blog du har!:-)
    er blevet fast læser, du kunne kigge forbi min og se om den faldt i din smag?
    http://www.anna-thorsen.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Rigtig lækre billeder og lækker blog du har dig! Håber du vil kigge forbi vores blog! :-)

    http://deuxdemondes.blogspot.com/

    Knus

    SvarSlet
  6. Ej hvor er det fedt!!
    De er super gode, og at de vandt sådan en lækker præmie.
    Håber at høre mere fra dem i fremtiden :)
    - Anna

    SvarSlet
  7. Mange tak for alle jeres søde kommentarer! Jeg er sikker på, at pigerne fra Infinity bliver rigtig glade for dem! :-)

    xxxx,
    Julie.

    SvarSlet