4.03.2012

Roennebaer






Julie.

7 kommentarer:

  1. Hvorfor svarer du ikke på kommentarene?? Jeg mener, det er vildt rart at få et svar

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du læste hvad hun skrev, er hun ikke hjemme og hendes indlæg er planlagte :-)

      Slet
    2. Ja, som Lise sødt skriver, så har jeg ikke været hjemme siden Fredag. Men skal nok få svaret på kommentarerne i løbet af dagen. :-)

      Slet
  2. Ej, jeg elsker fregner, når der er mange af dem! :)
    Det er så dejligt specielt, på den fede måde. Jeg er også ret vild med din blog, det er så en helt anden ting.

    That's all :D
    Kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Super fin blog du har dig! Jeg er selvfølgelig blevet fast læser, og tænkte om du ville kigge forbi min blog, evt. også blive fast læser? Det ville betyder meget, da min blog er ny! :)

    http://justanotherano.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. fed blog!
    kig endelig forbi vores http://www.sorteoddere.blogspot.com/ - vi er lige startet og mangler læsere!

    SvarSlet
  5. Tak for jeres søde kommentarer! Det varmer! :-)

    xxxx,
    Julie.

    SvarSlet