10.09.2013

Killer eyes




3 små portrætter jeg tog fornyligt. 
Julie.

7 kommentarer:

  1. Smukke portrætter! Hvor er det lækkert lys, specielt på nr. 2 og 3. Synes der er lidt regnvejrs-stemning på nr. 3, elsker det! Hvordan opnår du det (lyset)? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak,
      jeg har brugt en gylden reflektor og derved reflekteret lyset op på modellen. :-)

      Slet
  2. Jeg kom lige forbi din blog, og jeg er solgt! Jeg er blevet fast læser med det samme, og ville være cool hvis du ville kigge forbi min :-)

    malenemygind.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Skide flot!

    - superkathrine.blogspot.com // ottander.dk

    SvarSlet
  4. Elsker virkelig din blog og jeg er uden tvivl blevet en fast læser!
    Kig gerne forbi min blog og smid en kommentar!

    http://theteenagerblogger.blogspot.dk/

    SvarSlet